آب اکسیژنه خوراکی

خانه » محصولات ویستا کیمیای پارس » آب اکسیژنه خوراکی

آب اکسیژنه خوراکی

برای درخواست محصول، فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ویستا کیمیای پارس در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

توضیحات

آب اکسیژنه خوراکی
  • کاربرد: ضدعفونی کننده

  • تولیدکننده: تایلند، ترکیه، آلمان

  • بسته‌بندی: گالن 65 کیلوگرمی

  • حداقل سفارش: 1 گالن

آب اکسیژنه خوراکی یک ترکیب شیمیایی با فرمول H₂O₂ است. در شکل خالص آن، مایعی به رنگ آبی کم رنگ و کمی چسبناک‌تر از آب است. این ماده به عنوان اکسیدکننده، سفیدکننده و ضدعفونی‌کننده استفاده می‌شود. پراکسید هیدروژن غلیظ، یا «پراکسید آزمایش بالا»، یک نوع اکسیژن واکنش‌پذیر است و به عنوان پیشران در موشک‌سازی استفاده می‌شود. تجزیه این ماده باعث ایجاد رادیکال‌های OH می‌شود که بیش از چند ثانیه در دسترس نمی‌باشند و در این مدت با خاصیت شدید اکسیدکنندگی خود، مواد آلی و معدنی را اکسید می‌کند.

آب اکسیژنه خوراکی یک ضدعفونی کننده ملایم است که برای جلوگیری از عفونت بریدگی، خراش و سوختگی جزئی روی پوست استفاده می‌شود. همچنین ممکن است برای شستشوی دهان برای کمک به از بین بردن مخاط یا از بین بردن سوزش جزئی دهان استفاده شود (به عنوان مثال، به دلیل شپشک / زخم ، التهاب لثه).

این محصول هنگامی که به ناحیه آسیب دیده وارد می‌شود با آزادسازی اکسیژن به از بین بردن پوست مرده و تمیز کردن منطقه کمک می‌کند. این محصول نباید برای درمان زخم های عمیق، گزش حیوانات یا سوختگی‌های جدی استفاده شود. آب اکسیژنه برای حذف مواد آلی و معدنی که موجب فاسدشدن آب استخر می‌شوند بکار می‌رود.

آب اکسیژنه خوراکی برای ضدعفونی

به گواه مشتریان ما

چرا ویستا کیمیای پارس را انتخاب کنیم؟

بازگشت به بالا